Nuffnang Ads

Wednesday 18 December 2013

KOTAK

Assalammualaikum w.b.t

Lagi 2 minggu akan berakhir la tahun 2013. Kenangan ni tak perlu lagi Sunshine simpan. Terima Kasih sebab sedarkan Sunshine bertapa Sunshine tak de nilai. Terima Kasih sebab lengkapkan diri Sunshine dengan penuh rasa kesakitan. Terima Kasih sebab ajar Sunshine tak semua kenangan perlu disimpan. Terima Kasih untuk lubang yang kamu gali untuk Sunshine. 

Tutup rapat-rapat
Sunshine dah penuhkan kotak dengan semua kenangan kita. Rasenya x perlu lagi Sunshine simpan walau sebesar zarah pun kenangan tu. Semoga ALLAH memberikan yang terbaik buat kamu. Sunshine pegang pada janji tapi rasenya Sunshine kena terima yang tak semua orang tetap teguh dengan janji. Maafkan Sunshine untuk pengkhianatan yang lebih dari Sunshine. Sebab dari awal kamu sendiri tau yang Sunshine memang manusia yang sukar dijangka dan ini mungkin salah satu yang dikatakan DILUAR JANGKAUAN.

Inila harga semua PERSAHABATAN. Yes!! bukan salah kamu, kamu ada alasan kamu sendiri. Semoga ALLAH memberkati kamu. Terima Kasih ALLAH. Semoga Sunshine tetap kuat untuk setiap dugaan dan kelebihan yang diaturkanNYA. Semoga ALLAH saje yang balas setiap kebaikan kamu. Sunshine maafkan kamu.

Orang kata Sunshine akan lebih terluka bila ada rase BENCI. TIDAK.. sesekali pun Sunshine tak kan pernah benci kamu. Malah rase bersalah itu tetap dalam diri Sunshine. Cara terbaik anggap saje kita tak pernah kenal. Terima Kasih Segalanya.

Sunshine dah bungkus kenangan kita
 Bagi ruang pada Sunshine untuk lebih kenal diri.



Sunshine : Semoga Sunshine tetap teguh dengan apa yang Sunshine buat. Semoga kenangan itu akan lenyap sama macam kotak. Semoga tak akan ada kamu lagi dalam hidup Sunshine selamanya... Amin

3 comments:

  1. ALLAH bagi pinjam RASA itu dan ALLAH ambil balik. Hikmahnya ALLAH bagi Peringatan, Pengalaman, Pengajaran. Nilai, SUNSHINE tetap bernilai di mata orang yang tahu menilai apa itu kaca dan permata. SI doakan SUNSHINE terus KUAT dan TABAH melalui hari-hari yang akan datang. Kebahagiaan datang dari ALLAH, dia berhak beri dan ambil dari kita. Insya'ALLAH dia ambil sebab dia tahu apa yang terbaik buat kita..

    ReplyDelete
  2. pilihan yg tepat!! sebab kadang2 kite perlu bungkus & buang segala kenangan pahit yg lalu, demi memberi izin hati & diri 'rasa' & lalui kenangan lebih manis & indah... >_<'

    semoga segala yg baik2 & terbaik utk awak... ;-)

    ReplyDelete
  3. TQ... utk sokongan kalian. Sunshine tahu ramai lagi yg PEDULI kan sunshine. Budget-budget hebat Famous Amous hahaha.

    ReplyDelete